|
|||
|
Citaat:
Zijn dit twee verschillende dingen of is dit 1 filter? De filter die in je carburateur zit? En zit deze achter een schroef? En hoe maak ik de sproeier schoon? ![]() |
|
|||
|
Filter schoongemaakt en sproeier ook. Sproeiermaat 40.
Hij loopt nog steeds niet. ![]() |
|
|||
|
maar het probleem is dat hij niet start en zeker niet volluit rijdt. Dus dan is de kleur ook niet echt betrouwbaar. Zal morgen eens een nieuwe bougie halen kijken of het daar niet aan ligt
![]() |
|
||||
|
okee, anders maak je ook ff je luchtfilterschoon omdat hij niet voluit rijd,
doet wonderen ![]()
|||
|
Citaat:
Dankkk uu Beetje over het hoofd gezien! Maar heb de filter schoongemaakt en hij loopt weer zoals het hoort!!! Bahhh alles nagekeken en dan light het daaraan ![]() |
|
|||
|
Moeten jullie bij het starten ook altijd gas geven? Zonder gas bij te geven start hij niet bij mij
![]() |
|
||||
|
dat verschilt per citta en per keer,
als ik smorgens naar school ga dan loop ik hem aan zonder gas te geven dan start hij en dan wil die wegvallen en dan geef ik gas bij en als ie warm is loop ik en hij doet het gwoon weetjewel, maar het was dus toch luchtfilter jh, dat heeft bij mij ook wonderen gedaan hoor ![]()
|||
|
Citaat:
Oke bedankt Wesley, nog een stom vraagje Hebben alle cittá's het probleem dat ze erg langzaam de berg op gaan? Dus op berg ontzettend traag optrekt? Of is dit alleen bij mij![]() |
|
||||
|
licht eraan, als je 50cc std met poulie 55 rijd dan kan je beter krijpen tegen bult op maar als je dikke 80cc onder heb liggen met alles erop en eraan dan kan die makkelijk bult op, ligt helemaal aan je setup,
ik heb er zelf eerlijk gezegt nouwelijks last van, ik merk wel dat ie trekken moet maar hij komt goed op gang als ik bultje op ga,