|
||||
|
Ok, ok.. Ik zie dat mijn naam alweer een aantal keren wordt genoemd icm luiigheid etc.. Ik wilde afgelopen zomer idd bezig gaan met plugins, skins etc. noem het maar op. Daar kwam echter het e.e.a tussen. Dit is verder prive, daar ga ik op een publiek forum niet op in. Maar met luiheid heeft het zeker niks temaken. Ook ik zie dat CF veel meer kan zijn dan dit, ik heb ook in de gaten dat de modforce niet meer zo sterk is als een tijd geleden (ik houd meer in de gaten dan jullie denken).
De intresses van mensen verschuiven, en soms is een geschikte vervanger niet voorhanden. Dat betekend niet dat het ons niet intresseert wat er verder met CF gebeurd, dat is gewoon onzin. Natuurlijk boeit het wel (anders had ik na de hack gewoon de stekker eruit getrokken, ipv een wederopbouw opgezet. Dat had me ook een paar normale nachten rust opgeleverd, ipv 2 nachten opblijven en klooien met instellingen, terugplaatsen van smilies, templates, faq/voorwaarden etc.) Voor v2 moeten jullie toch echt bij Ivo zijn. Ik heb geen idee hoever het staat hiermee. Ivo moet het in zijn eigen tijd op vrijwillige basis in elkaar bouwen, dat evt. betalende klanten voorgaan lijkt mij dus logisch. Ik doe mijn best om elke dag op het forum aanwezig te zijn, echter mijn prive- en sociale leven vragen op dit moment heel veel tijd en energie van me. Tel daar de nodige fysio-oefeningen, een huishouden en de 8 uur slaap per dag bij op, en de tijd is gewoon op. Het komt allemaal goed, dat staat wat mij betrefd gewoon vast. Het zal alleen even tijd nodig hebben. Voor sommige skins/plugins zal ik de forumsoftware moeten updaten, dit stel ik nog even uit aangezien ik nu absoluut geen tijd heb om evt. tegenvallers op te lossen. Dan ligt het forum zomaar een week plat bijvoorbeeld. Dat is wat mij betrefd onacceptabel. Dus nee, ik ben er ook niet altijd even blij mee. Nee, wij zijn niet lui en geven het niet op, en nee ik denk er voorlopig nog niet aan om te stoppen met CF, maar tijd is op dit moment een probleem waar eigenlijk het gehele modteam mee kampt. Als dit op korte termijn niet anders wordt zullen we (dit zeg ik op eigen titel, hier is nog geen overleg whatsoever over geweest) een (flink) aantal extra mods aan moeten stellen. Trouwens, hoe het precies komt dat er ineens heel veel mensen een ban hebben, begrijp ik ook niet, en daar begrijpt eigenlijk niemand iets van. Een ban is een enorm zeldzaam iets op dit forum (spambots uitgezonderd..). Als jullie iemand spreken die hier user is en is gebanned, laat diegene contact met me opnemen. Dan wordt dat opgelost. Het is een beetje veel werk om (bijna) 15.000 useraccounts na te spitten ![]()
Laatst gewijzigd door Destruction : Vandaag om 00:36. |